Πρόσκληση του Εμπορικού Συλλόγου Άρτας

Ο Εμπορικός Σύλλογος Άρτας στα πλαίσια της ανοιχτής διαβούλευσης για το OPEN MALL σας προσκαλεί την
Τρίτη 10 Απριλίου 2018 και ώρα 19:00 στην ενημερωτική εκδήλωση που διοργανώνει στο αμφιθέατρο του
Επιμελητηρίου Άρτας .
Κεντρική ομιλήτρια η Ειδική Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΤΠΑ και ΤΣ,
Κυρία Ευγενία Φωτονιάτα.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α. ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΡΤΑΣ
Υπάρχουν μέθοδοι και μέτρα που κοστίζουν πολύ ακριβά.Υπάρχουν όμως και ενέργειες και δράσεις που δεν κοστίζουν τίποτα και αποφέρουν πολλά.
Η πόλη της Άρτας έχει το προνόμιο και την πολυτέλεια να έχει την αγορά της, το μεγαλύτερο τουλάχιστον μέρος της, γεωγραφικά μαζεμένη, συγκεντρωμένη. Ένα αρκετά μεγάλο εμπορικό κέντρο, με πολλά καταστήματα και επιχειρήσεις, που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος,της εμπορικής και γενικότερα επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Σε μια εποχή χαρακτηρισμένη επιεικώς ‘δύσκολη’, τελικά είναι πολυτέλεια να αφήνεις αναξιοποίητο το προνόμιο.
Η θέση του Εμπορικού Συλλόγου Άρτας είναι η αξιοποίηση αυτού του προνομίου, δηλαδή η ανάδειξη της αγοράς του κέντρου της πόλης και η διαμόρφωση της σε ένα ανοιχτό εμπορικό κέντρο, σε ένα ‘OPEN MALL’.
Χρειάζονται κατάλληλες οργανωμένες προωθητικές ενέργειες και συστηματική προβολή του εμπορικού κέντρου της πόλης.
Ενέργειες που να υλοποιεί ο Εμπορικός Σύλλογος με την αρωγή και την ενεργή συμμετοχή των καταστημάτων . Οι στόχοι της δημιουργίας μιας αγοράς που θα λειτουργεί ως OPEN MALL είναι ξεκάθαροι και μπορεί να είναι εφικτοί.
Στόχοι όπως:
1) Ενίσχυση της αγοράς της πόλης
2) Οικονομική ενίσχυση των επιχειρήσεων της πόλης σε περίοδο κρίσης
3) Καθιέρωση και καταξίωση της αγοράς της πόλης ως εμπορικός προορισμός των καταναλωτών της Άρτας αλλά και άλλων περιοχών
4) Δημιουργία αγοράς που να συνδυάζει την εμπορική δραστηριότητα με την ψυχαγωγία
Η λειτουργία της αγοράς της Άρτας ως OPEN MALL μπορεί να συγχρονίσει και να συνδυάσει την επιτυχημένη εμπορική δραστηριότητα των επιχειρήσεων με το αγοραστικό όφελος των καταναλωτών μαζί με ψυχαγωγικές δραστηριότητες.