Skip to content

Σκέφτεστε να ξεκινήσετε γυμναστήριο και φοβάστε για το τι θα αντιμετωπίσετε; Αν θα έχει κόσμο, αν θα μπορέσετε να ανταπεξέρθετε στο πρόγραμμα και γενικά αν θα καταφέρετε να ενταχθείτε στο κλίμα του γυμναστηρίου;

Τα γυμναστήρια AlterLife σας προσφέρουν όλες τις ανέσεις προκειμένου να βρείτε τόσο τον γυμναστή που σας ταιριάζει όσο και το πρόγραμμα που μπορείτε να ανταποκριθείτε ανάλογα με την ηλικία, το φύλο και τις ανάγκες σας.

Μερικοί βασικοί κανόνες που πρέπει να γνωρίζουν όλοι οι αρχάριοι:

Αρχή με προθέρμανση

Αν δεν κάνετε μία σωστή προθέρμανση ήδη από την πρώτη μέρα, τότε το πιάσιμο των μυών είναι αναμενόμενο μετά από λίγες ώρες και το πιθανότερο είναι η πρώτη σας εμπειρία να είναι άσχημη με κίνδυνο να μην υπάρχει δεύτερη μέρα!

Πριν μπείτε λοιπόν για καλά στα όργανα, πρέπει να κάνετε τη σωστή προθέρμανση, η οποία είναι ο διάδρομος, το στατικό ποδήλατο ή κάτι άλλο που θα σας προτείνει ο προσωπικός σας γυμναστής.

Είναι λάθος να κάνετε μόνο διάδρομο

30 λεπτά στο διάδρομο δεν αρκούν για να φτιάξετε τη φυσική σας κατάσταση, καθώς ο μυϊκός ιστός αρχίζει να μειώνεται μετά από αυτόν τον χρόνο. Το πιθανότερο είναι να φτιάξετε μαζί με τον γυμναστή ένα πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης, ενισχύοντας τον μεταβολισμό και βοηθώντας έτσι σε καλύτερες καύσεις.

Κρατήστε ένα μέτρο στην προσπάθεια

Για να μπορέσετε να γυμναστείτε την επόμενη μέρα, πρέπει να διατηρήσετε ένα μέτρο. Δεν είναι καλό ούτε να τεμπελιάζετε ούτε να το παρακάνετε.

Σε γενικές γραμμές, είναι καλό να ξεκινήσετε με 3 φορές την εβδομάδα για έναν μήνα με προθέρμανση κοιλιακούς, διάφορα σετ σε ομάδες σώματος ανάλογα με το πρόγραμμά σας.

Σιγά σιγά θα αυξάνετε τα σετ και θα αρχίσετε να προσαρμόζεστε σε βάρη και αντιστάσεις. Από ένα σημείο και μετά μπορείτε να γυμνάζεστε 4-5 φορές την εβδομάδα βρίσκοντας τη σωστή τεχνική στην εκγύμνασή σας.

Τα γυμναστήρια AlterLife Αθήνας και Θεσσαλονίκης είναι στη διάθεσή σας σε πολλές περιοχές καλύπτοντας όλες τις ανάγκες σας, εγγυημένα!